2013年12月17日星期二

MO Bar LADUREE 下午茶

MO Bar crossover Laduree 咁大件事,令到神通廣大的毒友們情緒高漲,official PR文章一出便立即行動,説的只是打電話book位,可惜全告敗北而回,得到的答案是預訂額已全滿,嘆氣!



幾個星期後 Lazy Bee 死心不惜,覺得要為失望的毒友們做番啲嘢,再打去問可否walk-in, 答案令人鼓舞!每天下午2:45pm開始會分配枱給在門口排隊的walk-in 客人,yeah!  衝呀!




毒友大概 130pm 到達現場排隊




真係 245pm 準時派位呀!




唔該三位吖!!




對唔住小姐, 我們只有兩位枱, 一係我地幫你加多張椅在旁邊啦!

哦!!!




個 scone 真係幾好味!!




咸點好吃




甜點我們已經吃不下
只吃了macaroons
其他帶走




之後發現出面有自助 pound cake 任吃
由於已經飽飽了
三個人只拿了膠膠推介的 carrot cake 同 green tea marble 試味
巧味道呢~!





6 則留言:

  1. 禾都巧鐘意個scone呀, 想學整丫, 你教禾呀 :)

    回覆刪除
  2. 不能說的秘密! 我唔會承認自己在場的~~~(飄走)

    回覆刪除